Eftermiddagen

Bestämde med Nina att vi skulle glida lite på stan, hon hade ändå ledigt idag. Jag tänkte kolla på födelsedagspresent till Silvio. Jag mjukstartade med den biten hemma det slutade med att jag hittade en massa smycken jag ville ha och i övrigt fanns bara vigselringar. Inte riktigt det jag var ute efter alltså, utan en vanlig ring skulle det vara. Och så ingen blir nervös, han önskar sig det och visste innan att han ska få det, ingen överraskning där inte ;).
Mitt i mina förberedelser ringde Erika och ville titta förbi en sväng för att busa lite med Lovisa som inte var med i bilen i måndags när vi åkte hem från Lund. Det passade ändå ganska bra för NIna hade lite annat att göra först.
På stan gick det segt, dels med ringletandet och letandet efter något anständigt att ha på mig i kyrkan på söndag. Det blir till att kika igenom garderoberna här hemma och se om det finns nåt att vira in mig i. Togaparty kanske?
Silvio slutade lite tidgare än vad jag trodde så han fick helt enklet följa med till ytterligare en smyckesbutik och där fick vi napp tillslut, blir lite enklare när han själv kan prova. Dock blev han lite butter när jag bad att få den inslagen, födelsedagen är ju faktiskt nästa lördag.

Bilder; först Erika och Lovisa som försöker läsa bok och sen Lovisa som hänger lite på vardagsrumsbordet.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste flickan! :-)

2008-10-10 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0