Höstrusk

Ute är det regnigt, blåsigt och mulet. En sån där dag då man ligger kvar i sängen och läser hela dagen. Idag blir det dock inte en sådan dag utan vi ska en sväng till mamma istället. Blir nog bra det också. Jag tänkte kolla på bilder på hur jag såg ut när jag var i Lovisas ålder och se om det kanske finns någon gnutta likhet. Ska försöka ta kort på dem och slänga upp en liten jämförelse här sen. Hon är ju otroligt lik Silvio på alla sätt och vis. De enda likheter jag hittat med mig är hårfärg, ögonfärg och sovstil. Vi sover lite udda, minst sagt. Rumpan i vädret och allmänt hopvikta i övrigt. Nu kan jag inte riktigt anamma något vettig sovstil, men den återkommer när nya bebisen är född :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0