Två barn blir lagom ;)

Jösses, det var två grupper som skulle vara på samma föräldraträff. Det var barn överallt, på korsen, tvärsen, golvet, bordet osv. Jag och Lovisa lyckades komma lite sent då det var en liten tjej som var lite väl sömnig när vi skulle iväg. Hon var glad ändå för hon fick en tandborste som var mysig att gnaga på. Kliade väl lite lagom skönt på tandköttet. Nu måste jag/vi alltså komma ihåg tre saker varje dag.
- Lovisas AD-droppar
- Lovisas tandborste
- Mina järntabletter

Kommer vi lyckas? Förmodligen inte..

Kommentarer
Postat av: Tella

Om man lägger alltihop vid tanborsten (sin egen alltså) så brukar det funka nästan varje dag...

2008-10-16 @ 17:20:28
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Man kan göra så, men då är det ju ingen match. Och jag kommer ändå inte ihåg de andra sakerna som ligger vid min tandborste, tex tandtråd, äckligt sköljmedel och sånt så den taktiken kanske inte funkar på mig.. :).

2008-10-16 @ 17:23:23
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0