Världen är ond

Jag gick in på SFs hemsida för att kolla om det finns någon film SIlvio kan bjuda mig på. Vi hade ju tänkt gå på Harry Potter, men det blir ju inget av det.
Det jag skulle komma till var att det finns en sing a long-version av Mamma Mia. Där någonstans gick min smärtgräns. Jag tänker inte säga nåt negativt om filmen i sig för jag har inte sett den och den är säkert charmig på sitt lilla vis. Men kom igen. Sing a long. På bio. Sluta skoja med mig. Vem i hela helskotta går på det?

Kommentarer
Postat av: Tella

WOW! Jag menar WOW! De hittar verkligen på vad som helst för att dra in mer pengar, men frågan är ju som sagt då om det verkligen kommer att bli nån publik att tala om på en sing-a-long på bio??

2008-10-20 @ 11:33:37
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag undrar stillsamt det samma. Jag kan förstå vitsen med att ge ut en sådan version på DVD då folk säkert vill sitta hemma och sjunga med i låtarna, men på bio...

2008-10-20 @ 15:02:46
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0