Ännu en soft dag

Idag tänkte jag lata mig mestadels. Har lite ont sen jag var ute och gick igår så jag behöver taktikvila inför lördag om det ska bli något gående för mig då.
Det är verkligen den stora fördelen med att inte jobba den här gången, jag kan ta allting i min egen takt. Förra året missbrukade jag bilen för att ta mig överallt, jag satt av mina timmar på jobbet utan att ha presterat något bra för jag hade så ont. Sen blev det kväll, jag kom hem och låg bara på soffan, kunde inte göra annat för jag hade så ont.
Nu är det ok, jag kan vila när jag känner för mig och går ut och går ett par gånger i veckan när jag känner att det fungerar. Därför blir det hemmadag idag. Hitta på en massa bus med Lovisa, eller det behöver inte jag hitta på, hon gör det så bra själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0