Hepp

Ser att det är en hel del folk som tillkommit som läsare på min lilla blogg. Trevligt och välkomna.

Kvällen förflöt ganska lugnt. Kokade räksoppa. Very mumsigt. I övrigt mest slötittande på tv. Ibland kan det också vara skönt.

Lovisa ahr varit väldigt sällskapssjuk idag. Det har varit ett jäkla liv så fort man gått två steg från henne. Antar att det är någon fas.
En annan konstig sak med henne är att hon totalt ignorerar mig på helgerna, då vill hon bara vara med Silvio. Jag duger i veckorna, men känner mig lite åsidosatt på helgerna.

Kommentarer
Postat av: Tella

Kan mycket väl beror på att hon vill ha/behöver ett litet break från dig på helgerna eftersom ni är tillsammans hela tiden på veckorna. Fia var likadan.

2008-09-17 @ 09:39:41
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Så kan det nog säkert vara. Jag skulle bli ganska trött om jag var tvungen att umgås så mycket med mig själv ;).

2008-09-17 @ 10:27:13
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0