Jag blev utmanad

Ännu en lista att förgylla dagen med. Ni som känner er manade är utmanade av mig.

Fem saker i min frys
- björnbär
- formfranska
- falukorv
- broccoli
- bacon

Fem saker i min garderob
- väldigt för små kläder, en gång var jag också storlek 36/38
- mycket klänningar från i somras
- lååånga linnen, hela magen ska få plats
- väldigt många svarta koftor
- en försvarlig ansamling mysbyxor

Fem saker i min bil
- parkeringsbiljetter
- bensin :)
- startkablar
- bogserlina
- en tröja
(Det var visst lite tomt i bilen, har inte hunnit fylla den med allehanda bråte än).

Fem saker i min handväska
- mobilen
- plånboken
- nycklarna
- läppbalsam
- en blöja

Kommentarer
Postat av: Tella

Den tar vi sa polisen...

2008-09-16 @ 10:31:08
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0