Måndag hela veckan

Nä, det får vi hoppas att det inte blir. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag. Ute är det mest grått och trist. Jag hade ju beställt soliga, fina höstdagar som skulle vikas åt skogspromenader, men det här vädret får knappast mig att längta ut.
Tvätta, faktiskt något jag inte behöver, lyckades ju eliminera all tvätt igår. Ibland är tvättstugan väldigt bra att ha.
Städa lite, skulle behövas, typ ta itu med disken i köket. Jag skulle vilja ha en stor diskmaskin så man får in allting. I min lilla får man in ett par glas och tallrikar sen är det fullt. Trots att man fyller den glest och tar värsta diskprogrammet är det inte alltid det blir rent. Den funkade bra när jag köpte den förra året och bodde själv samt åt ute varje dag. Blev liksom bara lite frukostdisk. Nu fyller den ingen större funktion egentligen. Sorgligt, men sant.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har ett rätt bra förslag... Inatt läste jag en bok från pärm till pärm, jag har inte varit så fängslad sen sista Harry Potter. Twilight heter den, skrev en sammanfattning av den imorse. Har du läst den? Annars rekommenderas den varmt - det verkade inte som min typ av bok, men den var otroligt, otroligt bra. Jag är helt enkelt - kär.(Av vad jag har läst på nätet ska den absolut läsas på engelska, översättningen är tydligen inte den bästa.)

2008-09-22 @ 13:15:04
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jo, jag läste om den på din blogg. Ska helt klart ha den i åtanke när det är dags för böcker. Nu tänkte jag fokusera på att läsa ut alla olästa böcker här hemma och spara ett par slantar :).

2008-09-22 @ 13:48:51
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nina

Om du inte vill ha den tar jag den gärna ;-)

2008-09-22 @ 18:27:39
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Alltså jag har också bara hört bra saker om Twilight. Verkar vara dags att ta en tur till bokhandeln snart...

2008-09-22 @ 23:02:54
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0