Mitten av vardagar

Onsdagar alltså. Trött i vanlig ordning, ska köpa järntabletter någon dag när lust påfaller.
Annars blir det emstadels en soft dag idag, lite promenad, lite städ, mycket slapp.
Och lite tvätt på det också.
Kom på att jag läste ut en bok igår så den kan jag skriva några rader om. Har påbörjat Tusen strålande solar nu, har längtat efter den, men ändå velat spara den godaste karamellen till sist. Jag hoppas den är lika fantastisk som Flyga drake, i så fall blir jag knappast missnöjd.

Verkar som att adaptern till vår hemtelefon äntligen kommit, bara en vecka senare än vad den skulle. Ska bli intressant sen att se på fakturan vad de anser vara rimligt startdatum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0