Trött och kall

När jag gick ut tidigare idag var det ok temåperatur, helt plötsligt blev det dock isande kallt och jag känner mig fortfarande lite frusen. Det får bli soffan med en liten filt sen.

Nu är vi med hemtelefon. Det dröjde. Allting verkar fungera som det ska. Dags att maila hyresvärden så de ställer om porttelefonen från mitt mobilnummer till mitt hemnummer istället. Lite smidigare.
NIX ska också kontaktas omgående. Trist med alla försäljare som finns. Visst, det är deras jobb och det är bättre att de sitter och ringer än är arbetslösa, men jag är inte intresserad av att köpa något genom den kanalen.

Nu gör Silvio italiensk mat, tror han. Han gör fisk i folie med grönsaker. Han var mycket stolt när han presenterade sin idé, gröna och röda grönsaker med vit fisk. Aja, det blir nog gott iaf och det är ju huvudsaken :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0