Underhållning på hög nivå

Jag fick en liten bekräftelse via mailen att mitt nya telefonabonnemang ska fungera nu. Sen kom den här lilla notisen;

"OBS, du skall INTE använda eventuell CD-skiva som skickas med adaptern, då kommer inte din telefonitjänst att fungera."

Varför ens skicka med en skiva då?


Underhållnign del 2. Det ringde på min telefon, jag reflekterade över att det var ett Kalmar-nummer. Kollade upp numret på hitta.se och kunde konstatera att det var Kalmar-filialen av mitt jobb som ville mig något. Kom på att det säkert var någon som ville skaffa sig lite provision på att förlänga mitt elavtal. Det förlängs automatiskt om jag inget gör, men någon stackare vill tydligen göra sig en hacka på det. Kanske kan vara snäll om de ringer igen, vi är ju trots allt kollegor.

Kommentarer
Postat av: Nina

Gör lite gott för de stackars jävlarna som sitter på TM, så de tjänar lite pengar...=)



Tydligen hade Sebbe, pappas sambos son fått jobb på Aditro nu, TM, sälja kapslar? Nedvärderande att sälja sån skit, han håller en vecka, sen sticker han... ;-)

2008-09-03 @ 20:49:58
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0