Föräldraledig på riktigt

Idag börjar utmaningen. Jag ska hålla mina barn vid liv helt på egen hand hela dagarna/kvällarna (lite beroende på hur Silvio jobbar). Det ska bli spännande. Just nu sover båda två så än är det inte så jobbigt. Dessutom har jag träningsläger för Lovisa. Hon SKA lära sig gå i trappor, även om det är med en massa hjälp så skulle det vara oändligt skönt att inte behöva bära henne. Fjärde våningen, bara trappor och två barn som behöver bäras. Inte ett särskilt vinnande koncept alls.
Tvättmaskinen går för fullt, "missade" ju min tvättid i lördags så jag får försöka tvätta ikapp det nödvänigaste (barnens kläder) nu under veckan.

Kommentarer
Postat av: Tella

Å Fia gnäller över att vi har 3 trappor utan hiss...utan bebisar och annat krafs...

2009-04-20 @ 20:46:57
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, hon är en riktig 'gnäll-Fia' ;D

2009-04-20 @ 21:53:03
Postat av: Tella

Jopp :P

2009-04-21 @ 09:10:28
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0