Jag sov..och sov..och sov

Det var inte så tokigt alls. Lite avbrott blev det ju, men jag fick lite sammanhängande sömn. Men hjälp vilken plågsam säng vi har. Ryggen är helt off. Men så blir det väl när man köper billigaste som bara går, antingen funkar det eller inte. Nästan så jag funderar på att ställa in min enkelsäng också i sovrummet. Den är sjukt obeskväm att sova två i, men om man sover själv i den är den rena himmelriket.. Så kanske, om jag orkar. Hade dock varit skönt om det gick att få ordning på ryggen så enkelt.

(Egentligen skulle jag presenterat ett dunderbra aprilskämt idag, men Natha kom på det i måndags. Eller hon kom på vad vi skulle använda som aprilskämt utan att vi sagt något så idag ska jag inte lögna nåt alls ;))

Nu är det hopp in i duschen, efter det mata Lovisa och till sist ska vi till bvc med Victor. På vårt nya bvc, det som vi egentligen tillhör, men vi gick på ett annat 200 m bort med Lovisa eftersom vi tillhörde det när hon föddes. Vi bad om att ändå få vårt gamla bvc nu också då vi slutligen förlikat oss med bvctanten, men tyvärr var hon sjukskriven så vi fick gå på den nya. Kanske inte gör så mycket för det innebär att vi får gå på stans enda öppna förskola nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, men jag blir nyfiken iaf, säg det ändå, haha :)

2009-04-01 @ 11:41:10
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Jag med...

2009-04-01 @ 11:45:24
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaja.. eftersom Natha ändå var så tråkig och sa vad vi skule skämta om så. Att vi skulle ha barn igen.. haha. Tror dock inte att nån skulle gå på det så det hade nog ändå varit ett tråkigt aprilskämt.

2009-04-01 @ 11:50:37
Postat av: Kerstin

Jag hade gått på det, men så är jag ju sjukt lättlurad också :P

2009-04-01 @ 12:15:24
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag höll på att sätta i halsen när Silvio började en mening med "Vet du vad...?" i måndags. Och sen insåg jag att första april började närma sig och att detta "skämt" lätt skulle kunna vara något som ni två kunde få för er att säga... !

2009-04-01 @ 12:33:03
Postat av: Tella

Jag hade nog gissat att det var ett skämt, men med er två vet man ju aldrig...

2009-04-01 @ 13:32:56
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Heheh.. nä, det är bra med barn för tillfället. En annan gång kanske.

2009-04-01 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0