Long time, no list

Men nu kommer en, Tella hade ju en så då kan ju inte jag vara sämre.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "De hade likadana morgonrockar... "

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? väggen brevid mig

Vad såg du senast på TV? Typ halva Talang 2009

Utan att se efter, gissa vad klockan är? 00:32 (det var den visst också!)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Silvios webradio

När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick till affären

Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Tellas blogg

Drömde du något inatt? Ingen aning, men jag skulle tro det.

När skrattade du senast? Tidigare ikväll åt min tokgalna dotter.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tapeter ;) och en plansch från WoW.

Har du sett något konstigt på sista tiden? Jag ser ju Silvio varje dag.. (puss Silvio).

Vad tycker du om den här utmaningen? Ingenting egentligen, jag är bara för trött för att lyfta arslet från stolen.

Vilken var den senaste filmen du såg? Wanted

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Lite högre standard.

Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Folk och folk, någon vet alltid någon sak om mig, men ingen vet allt.

Tycker du om att dansa? Jag saknar taktkänsla och kordination.. så ehh.. ingen favorit kanske, men hellre än bra.

George Bush? Nån snubbe som varit president.

Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? De jag har heter Lovisa och Victor. Skulle jag få fler så vet jag inte, den eventuella dagen det sker får vi se.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Varför inte? Det finns väl egentligen inga skäl att inte göra det.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Vilken gud? Vilken pärleport? (Inte överdrivet troende.)
Vilka fyra vill du ska svara på den här utmaningen? De fyra som känner för det. Nina gör det garanterat.


Kommentarer
Postat av: Nina

Okkeeeej, tack för den! ;)

2009-04-04 @ 10:02:46
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0