Mitt i natten nu igen

Jag har blivit dålig på att lägga mig i vettig tid på senaste tiden. Mest för att det är så tråkigt att gå och lägga sig, jag vill gärna hinna med en liten sväng WoW på kvällskvisten. Idag har det varit en trevlig dag. Den började med att jag skulle ha sovmorgon och Silvio skulle ta Lovisa till dagis. Ändå steg jag upp tidigt, men gick och la mig lite senare och sov bort hela förmiddagen. Sen tog Silvio med Victor till läkaren och jag hämtade Lovisa på dagis.
När det var gjort och alla var hemma igen gick jag till Nina så att hennes kusin kunde klippa mig. Det blev kalasbra, ungefär som jag tänkt mig så nu får hon hålla sig i stan så jag har en bra frisör :).
Kvällen ägnades åt något så tråkigt som att ställa av bilen samt betala räkningar.. roligare kan man ju ha. Sen blev det en del WoW.
Nu är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0