Vi klarade nästan en vecka

Nu i morse var Lovisa snorig. Första snuvan. Jag förmodar att det kommer hålla på såhär nu några år framöver.
Nu har nog också nyhetens behag med dagis lagt sig för det var lite pip och gnäll när jag lämnade henne.

Äh.. det har inte hänt så mycket mer än idag. Ska passa på att dona lite här hemma.. sen ska jag ringa lite samtal så saker blri rätt och ja sen är väl även den här dagen till ända.

Förresten slog Victor på stort och sov fem timmar inatt. Personligt rekord.

Kommentarer
Postat av: Tella

Det är ju det jag sgt hela tiden...ni komemr att bli som vilken småbarnsfamilj som helst så småningom...även vad gäller sovtider och sånt där världsligt som att äta och dricka... ;)

2009-04-22 @ 12:12:15
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0