Känner mig stressad

Försökte sätta mig igen och gå igenom övningsuppgifterna i kemi. Det gick sådär. Victor gnällde, Silvio pratade, Silvio väsnades med WoW, byggubbarna väsnades. Jag har verkligen svårt att koncentrera mig så jag tänkte dra ut till biblioteket imorgon när jag lämnat Lovisa på dagis. Jag ska bara leta upp min miniräknare också, den ligger någonstans.. typ i förrådet. Måste leta upp min gamla mattebok också känner jag. Övningshäftet med matteuppgifter känns svårt så jag måste ha lite mer att läsa på.
Nu försöker jag få ordning på laptopen. Skulle registrera Office, men det fick jag inte så jag plockade hem Open Office istället, det fungerar och kostar gratis. Ska bara lära mig de nya funktionera, men så komplicerat kan det ju inte vara.
Tänkte gå en sväng till affären också innan det är dags att hämta Lovisa. Inte för att de har så mycket mat att erbjuda. Igår när jag var där fanns det lite nötfärs, karré, fläskfilé och trötta korvar. Inget som jag ville ha. Inte för att jag vet vad jag vill ha, men det ska vara billigt. Kött har blivit ohyggligt dyrt. Alldeles för dyrt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0