Not much

Väldigt lugn dag idag också. Visst, tidig uppgång, men annars inte så mycket action annat än på Lovisa. Jag somnade till mitt på dagen när barnen sov. Välbehövligt. Efter det hade jag tänkt gå ner på stan och kika lite, men det började åska och regna så det fick vara.
Kvällmat, falafel. Enkelt, billigt och väldigt gott. Köttdisken var inte särskilt uppdaterad i affären så då blev det falafel. Alla älskar det.
På kvällskvisten har jag märkt upp Lovisas nya kläder hon har fått under sommaren. Okej, jag orkade inte märka ytterkläderna, det får bli när det närmar sig.
Nu tänkte jag sova. Usch, jag är så vansinnigt trött hela tiden.. har varit en tröttis i många år vad jag minns, det blir inte bättre när jag inte själv får reglera min sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0