Regn, regn, regn

Idag blev det inbokad fikadejt med HK så efter att vi hämtat Lovisa på dagis gick vi ner till Askelyckan och pratade strunt. Sen började det regna.. vi satt bra under ett träd, men vagnen fick packas in i sitt överdrag. Efter det kollade vi efter zucchiniblommorna som inte kommit och jag köpte plåster för att försöka skydda min enorma hudspricka i fingret. Mina eksem tar nog livet av mig snart. Det regnade så pass att vi valde att ta bussen hem för att slippa bli allt för blöta.
Kvällen skulle egentligen spenderats hos Thilda, men hennes lille son var lite krasslig och jag är ju expert på att dra på mig allt möjligt ofog så jag stod över den här gången. Lite tråkigt eftersom det hade varit kul att träffas, men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen.


Någon är liiiite lik sin pappa ;) Jeans, tunikaskjorta och sneakers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0