Snuvigt

Jag har av någon outgrundlig anledning lyckats bli förkyld. Hur är det möjligt. Nåja, som ickegraid är det ju fritt fram att använda diverse medikamenter så om det blir värre får det bli en tripp till apoteket. Än så länge är det inte så farligt, men jag är fruktansvärt trött så nu ska jag sova lite och hoppas att det hjälper.

Lovisa har varit värsta yrvädret idag. Jösses vilken fart det är på henne. Jag tror hon har lyckats slita ut det mesta ur köksskåpen :/.
Victor har varit lite lugnare nu när han inte varit totalt övertrött. Han sov ju br ai vagnen igår och sov en del på kvällen så han sov hela natten. Toppen. Han har sovit ganska bra under dagen idag också. Övertrötta barn är ingen större jippefaktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0