Klar

Woho. Sista operationen är avklarad för min del. Nu håller jag alla tummar jag bara kan för att det inte blir mer problem med det. Jag träffade på pappa hos tandläkaren också, han går ju på samma ställe och hade tiden innan mig. Det är ju den fan som har spridit sina dåliga gener till mig ;).

I eftermiddag ska vi fika på dagis. Jag antar att det är något lussefika eller så, men det kan bli mysigt. Jag tror att Lovisa tycker det är kul att ha oss där. Det är ett mindre helvete att lämna henne på morgonen, idag hade jag fullt sjå med att ens få på henne kläderna. Sedan när man ska komma och hämta henne blir hon jätteglad för att man kommer, men sen vill hos visa en massa leksaker och annat kul. Det gör inte så mycket, jag är glad att hon verkar trivas så bra, det gör ändå lämningarna lättare när man vet att gråten snabbt går över och sen är det bara lattjolajban.

Nu ska jag vila lite och vara lite ynklig för det gör ont när bedövningen släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0