Sovmorgonslördag

Yes, lite sovmorgon tog jag mig idag, det var skönt. För övrigt har vi varit och hämtat Lovisas nya madrass, skitdyr, mer än jag köpte sängen med gamla madrassen för, men nu har hon ju en som är lättare att tvätta.
Efter att barnen sovit bort en stor del av eftermiddagen blev det middag, kokt torsk med äggsås, inte dumt alls.

Victor är jätteduktig nu och kan sätta sig upp själv och så kan han krypa lite, inte så bra med bättre än inget.

Just nu oroar jag mig mest för bilen. Undrar om den hinner bli klar till jul, annars får vi fira här och gör vi det kanske pappa kan komma, vi får se. Det lär jag ju få veta på måndag.
Eftersom jag inte tror att bilen kommer att bli klar tills den 18e så fick jag än en gång boka om besiktningstiden och kommer därför att ha lite körförbud någon dag. Lite jobbigt, men det går ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0