Tur i oturen

Jag skulle föra över en söt bild på Lovisa från kameran till datorn. Det funkar inte. Testar i laptopen. Det funkar inte. Testar i kameran igen. Det funkar inte. Minneskortet har pajat. Som tur ar hade jag hunnit föra över alla andra bilder från kameran. Imorgon blir det således inköp av ett nytt minneskort.

Nu är disk och golvtorkning avklarat så jag ska ta och försöka läsa ut den där boken jag måste lämna tillbaka imorgon, det var snabblån på den så man fick bara ha den 7 dagar. Det var visst väldigt tjock och jag har inte direkt haft mycket tid över för läsning.
Nu ska det däremot bli av.

Imorgon ska jag piffa till mig, typ plocka ögonbrynen och sånt. Därefter packa en massa och sen åker vi mot Stockholm med mellanlandning hos Silvios föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mellanlandning åt fel håll, haha ;)

2009-12-03 @ 23:35:42
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh, va skoj med bröllop! Ha nu så himla jättekul och hälsa till Minna från mig! (& de andra oxå :))

2009-12-04 @ 10:52:23
Postat av: Emma

Nja, helt fel håll är det inte. Det ligger ju norrut det också.

2009-12-04 @ 11:09:43
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0