Dagen jag aldrig firar

Alla hjärtans dag alltså. Jag har inte riktigt greppat vitsen med att man lägger allt krut på en dag om året när man kan visa kärlek och uppskattning alla dagar på året istället, eller köpa presenter också för den delen.
I år känns ändå den här dagen lite mer angelägen när den fått ett nytt tema. Hjärt. och lungfonden satsar under februari på barn med hjärtfel så firandet blir bättre genom att tex skänka nåt till deras insamling.

Det var väl det hela egentligen.

Målet för övrigt idag är att få tag på en tvättid och reducera berget. Vid det här laget är det nog bara jag som fortfarande har ett rejält lager rena kläder att plocka från. Skitungarna har spillt mat/kissat för mycket på natten/kräkts ner sina kläder. Silvio är för lat för att lägga sina smutsiag i tvättkorgen så han får skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: Tella

Så fick då den här dagen en mening även för mig...

2009-02-14 @ 18:40:06
Postat av: Emma

Jepp, jag hittade också en vettig mening. Har aldrig firat på något vis vare sig som del av par eller singel.

2009-02-14 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0