Gårdagens bild

Natha tjatar ju alltid om att hon vill ha dagens bild. Det blir en gårdagens. Lovisa får så underbara lockar när hon har duschat.

Idag steg vi upp tidigt för att gå till familjerätten och fixa faderskapet och gemensam vårdnad. Det gick ganska bra. Förutom att vagnen inte gick in i hissen. Det är verkligen begränsande med en syskonvagn.
Efter att det var klart gick vi till skatteverket eftersom de inte skrivit med Victors mellannamn. Så även om vår förra blankett var inscannad i datorn hos dem kunde de inte göra en uppdatering utan vi fick fylla i ytterligare en blankett >.<.
Vi fixade ett lås till barnvagnen så vi kan ställa den under trappan. Vilket man egentligen inte får, men det är ett jäkla sjå att fälla ihop och greja med den varje gång man ska ha den så jag är trotsig tills de breddar dörrana (vårt förråd och cykelförråd ligger i en annan trappuppgång som man bara kan komma in till genom att gå inomhus.)
Fixade även en sladd till min hårddisk som var i min gamla laptop. Nu hittar vi inte strömsladden till caset man sätter håtrddisken i. Suck. Så om vi inte hittar den får det bli montering i datorn istället.

Nu väntar vi bara på att apoteket ska höra av sig också så att Victors mat har kommit. Jag påpekade det viktiga i att vi måste ha den senast idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0