Jag har en ny favoritaffär

Jag började dagens sysslor med att få loss tanklocket.. Jag ska tydligen inte göra sånt när jag är tokförsenad och stressad. Det var ju inga problem alls att få loss det.
Nåväl. Sak två att göra var att hitta en ligginsats till syskonvagnen. Jag tänkte skippa babyproffsen och gå till den andra utiken istället som jag inte alls kommer på vad den heter nu.
För det första var det stort, för det andra fanns det mycket saker och för det tredje var biträdet mycket trevligt och för det fjärde var det billigt.
Nöjd och glad är jag nu hemma med en liggdel och ett regnskydd så det blir promenad till läkaren idag. Smidigare än att vi ska hålla på och dela upp oss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart ligger den affären.

Var de billiager en babyproffsen?

Kram

2009-02-25 @ 16:26:57
Postat av: Emma

Affären ligger på smedjegatan. Vet inte 100 om det är billigare än babyproffsen, men det lilla jag tittade på var billigt och bra :)

2009-02-25 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0