Jehopp

Idag var jag med Lovisa på dagis. När vi kom dit var det egentligen dags för utelek, men två barn fick stanna inne med Lovisa för att leka med henne. Jag kom hem och tyckte att det var ett litet och tråkigt dagis. Silvio kontrar med, vad hade du förväntat dig? en villa eller?
Vad säger man, jag har bara upplevt dagis i Åseda, både att jag själv gått där och jobbat där och ja, det ÄR stort och finns så himla mycket mer.
Sen kollade jag lite på platsbanken. Hittade faktiskt ett och annat jag kan söka. Eftersom jag ändå inte ammar eller så spelar det ju egentligen ingen som helst roll om jag börjar jobba så det är väl egentligen lika bra att jag också börjar se mig om efter jobb. Ett alternativ är ju att jobba deltid till en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0