Långpromenad

Jag tog med mig Lovisa och gick en rejäl långpromenad med Nina runt sjön, och fram och tillbaka så det blir ju ett par timmar bara det. En lite snabbfika på stan blev det också innan vi gick hem igen.
Nu har jag ont som fan överallt. Oanvända muskler är konstiga saker. Sen gör ju den gamla floglossningen lite ont efter en sån här prövning. Samt musklerna runt snittet. Men, men. Det gör inte outhärsdligt ont och det var skönt att komma ut lite. Det ska göras kom. Det brukar bara ta sin tid att få arslet ur vagnen. Särskilt när det är så mycket annat osm händer hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jao, jag hänger med på fler prommisar iaf!=)

2009-02-21 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0