Vardag igen

Inte för att det egentligen gör någon skillnad då alla dagar är likadana hos oss. Just nu sitter vi och väntar på att Hemsjukvården ska komma och göra sina kontroller på Victor. Typ väga honom och se så att han mår något sånär bra.
Jag har blivit förkyld nu, det känns sådär äckligt i halsen. Blärk.
Nu har jag fixat en bra försäkring till barnen. Det enda bolag (jag känner till) som vill försäkra Victor. Typ alla med hjärtsjuka barn använder det. Då får man ersättning vid sjukhusvistelse. Enda nackdelen är att det är 12 månaders karens, men sista operationen kommer ju att omfattas av försäkringen.
Helt galet egentligen att andra bolag inte vill försäkra barn med kända sjukdomar. Det kan ju lika gärna vara så att de bryter benet och det är ju bara en ren olycka. Jaja.
Och på fredag händer ännu en sak, då ska Silvio officiellt bli pappa till Victor, få vårdnad om honom och sånt. Hur vi ska lyckas transportera hela familjen i ett stycka återstår ju att fundera på, men det får väl bli jag och Victor i bilen så får Silvio gå med Lovisa i vagnen. Eller nåt. Om vi inte hunnit införskaffa liggdel till syskonvagnen till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0