Victor, 1 månad

Det var en både snabb och långsam månad. Tiden i Lund kändes oändligt lång, tiden hemma har gått i raketfart. Lillskiten har redan hunnit bli en månad gammal. Tänk vad mycket han varit med om på bara en månad. Helt galet.

Lovisa är hemma och kurera sin snorighet idag också. Tack och lov har det inte blivit värre än så, men jäklar vad hon snorar å andra sidan.

Annars är väl det mesta som vanligt, gnäller inte den ena så gnäller den andra. Ingen vill sova och båda blir hungriga samtidigt.

Silvio satt och svor innan över att Victor börjar få en massa ljust hår nu. Han var ju rejält mörk när han föddes, men håret som växer ser faktiskt ut att vara ljust. Hehe. SIlvio ahr någon liten förhoppning om en minikopia av honom, men kanske, kanske att mina gener kan ha slagit igenom lite, lite.

   


Och födelsedagsbarnet ser oftast inte roligare ut än såhär. Han har i princip två lägen, skrika eller sova. De få gånger han ligger vaken och tyst är så sällsynta så man glömmer ta kort.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

men varför i hela friden har ni kammat ner hennes lugg så hon ser ut som en seriefigur? hahaha:)

2009-02-17 @ 12:36:07
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma

HAha, tänkte inte på det. Jag kollade bara hur lång lugg hon hade sen glömde jag nog rätta tillbaka den. Hon brukar ju annars fixa det ganska bra själv.

2009-02-17 @ 12:37:46
Postat av: Tella

men Emma, kolla på Fia och Robin...Jag är ju mörk, men Magnus är ljus, och jag hoppades, efter att jag fått min blonda, blåögda lilla dotter, att jag skulle få en mörkhårig liten pojke med lockar...icke då! :P

2009-02-17 @ 18:22:54
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä, det blir ju inte alltid som man vill ;)

2009-02-17 @ 20:42:16
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilka fina barn:) Vill hälsa på er! Men än så länge är det lite hostigt och så här, så får vänta. Men går det bra sen framöver? Kram på er!

2009-02-17 @ 22:00:31
Postat av: Emma

Klart du är välkommen sen när du mår bra igen, det är bara roligt med lite besök :).

2009-02-18 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0