En välbehövlig dusch väntar

Jag luktar inte hallon efter mina svettattacker. Alla som känt mig sen jag var en liten skit själv vet att mina största fobier finns i människokroppen. De två värsta är kanyler och ryggrader, jag blir svimfärdig och genomsvettig bara av att tänka på det. (Inse min ångest när jag dels i Växjö och dels här fick två droppkanyler utan att vara totalt bortdrogad och smärtlindrad..)
Nåväl, på det här bygget har jag fått titta på läskigt operationssår över hela bröstkorgen på min son, ultraljud av hans hjärta, röntgen osv osv. Mina små ångestattacker utbryter alltså lite titt som tätt. Kombinera det med en billig tröja i konstmaterial så kan ni själva räkna ut doften ;).

Tänk så mycket enklare allt hade varit om jag inte var snittad.. Nu hoppas jag Silvio klarar båda skitarna en stund. Eller inte för att han har så mycket val och hade han inte varit arbetslös hade jag fått fixa det vare sig jag ville eller inte så det finns egentligen inte så mycket att klaga på. Vi är båda lika slutkörda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0