Godnatt

Och nu blev det sådär sent igen fast det inte ens var meningen, men efter nattmacka och nattbad var helt plötsligt klockan väldigt mycket... eller lite om man vill se det så.
Läkartiden är ju redan 10:30 imorgon, så tidigt sover vi fortfarande gott. Under tiden som vi är där ska Erika ta ut Lovisa på en liten promenad. Skönt det. Om allt är som sig bör går ju läkarbesöket i ett nafs imorgon, men samtidigt kan det bli lite väntan och sånt och så är det ju bra att lilltjejen får komma ut på lite promenad. Jag var bra på den biten förr, när jag var rörlig. Silvio är mest lat, han har nog ingen vettig ursäkt egentligen.
Men, men.. snart blir det andra bullar för då är jag på hugget igen. Har ju fortfarande en massa, massa kilon från förra graviditeten att göra mig av med så motivation finns i allra högsta grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0