Lite för sent, men nu kom jag på det

Jag lyckades ju aldrig önska mig nåt vettigt i födelsedagspresent och julklapp. Jag tycker att jag har allt jag vill ha. Och så långt stämmer det. Sen finns det lite saker jag egentligen skulle behöva för att livet ska bli lite trevligare. Sånna saker är en ny dammsugare och en elvisp. Efter en massa bakande utan elvisp har jag visserligen mer vältränade armar än Hulken, men det har varit jobbigt. Och dammsugaren, ja den funkar ju egentligen, men hela handtaget med munstycken och sånt har gjort sitt, helt klart.
Nu är det bara lite småfix kvar. Typ dammsuga, helt appropå. Ingen mening att göra det innan då vissa pälsbeklädda saker i det här hushållet skräpar ner nåt helt otroligt. Jag tänkte också hinna med en dusch innan vi ska till barnmorskan.
Sen är vi hemma igen och kan fira.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hade jag vetat om vispen liite tidigare så hade du kunnat få min, fick en ny i julklapp, men Jakob behövde en, så han fick den..

2009-01-09 @ 14:30:19
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag visste ju inte själv om det. Kommer bara på det den där en gång vartannat år när jag behöver en. Å andra sidan kostar en ny inte särksilt mycket alls.

2009-01-09 @ 14:55:37
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0