Slurp och mums

Tack underbara vänner för att ni finns. Vår kvällsmat blir betydligt godare än gröt :). Nu känner jag mig på lite bättre humör igen. Det var en jävligt djup svacka jag fick igår. Usch. De kommer ibland och då behövs det bara små saker för att allt ska kännas för jävligt.
Saker som känns jobbiga just nu är att gå till läkaren imorgon, eller inte att gå dit, men att kanske inte vara redo att sättas igång än. Att Lovisa åker bort på söndag om inget ändras. Och sen allt med nya bebisen. Jag önskar att allt var som det skulle, man har lite mycket ont, hänger på BB ett par dagar och kommer hem sen igen med sin lilla skit och bara kan mysa. Ibland tror jag, eller får för mig, eller vill tro att prövningar kommer till de som klarar av det. Vet inte varifrån jag fått den känslan, men slutsatsen är att vi fixar fan det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni kommer att fixa det, och om ni skulle behöva hjälp med nått så har ni massor med vänner som ställer upp, men det tror jag redan ni vet=)

2009-01-15 @ 20:14:14
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0