Ta mej fan

Mitt Hb-värde var oförändrat trots enormt slarv. Skönt det. Jag sa också att jag inte tar så värst många tabletter för jag står inte ut med det efterföljande magknipet. Konstigt nog är jag ändå sådär dödstrött hela tiden, men visst ett värde på 114 är inte särskilt bra egentligen. Annars var allting bara bra med bebisen och mig. Vi bokade in ytterligare ett besök nästa fredag, det blir nog det sista, sen drar ju hela förlossningskarusellen igång med allt vad det innebär. Usch.

Egentligen hade vi ju tänkt förära Alvesta med ett besök, men det blev ju som tidigare nämnt inställt så vi tog en liten runda på stan istället. Vi hittade en födelsedagspresent till Lovisa och tog en fika. Sen kom jag på att jag ville ha ett par innetofflor också. Silvio köpte ett par bra på H&M så jag köpte ett par likadana. Jag antar att jag behöver dem sen på BB och sådär. De tyckte jag var lite knäpp sist som inte hade innetofflor. Jag hade gärna haft om mina bowlingklot till fötter hade fått plats i ett par. Nu är ju inte fötterna sådär svullna, blir yttepyttelite, mest i den högra. Skönt med en åkomma mindre.

Nu tänkte jag nog ta också sova lite och senare blir det sushi som vi lyxade med att köpa hem. Det blir månadens uteätande. :)

Förrsten om någon känner sig sugen på att umgås med Lovisa på kvällen den 10e (nästa lördag) så får ni gärna. Nina har bjudit in till 25-årsfest och det vore då själva fan om jag inte skulle kunna supa henne ner till apstadiet när hon fyller tant. ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tar gärna Lovisa då. :)

2009-01-02 @ 18:32:17
Postat av: Tella

tant vid 25?? Hmpff...

2009-01-02 @ 18:50:24
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Silvio säger: Duktig Natha!

2009-01-02 @ 19:05:18
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jävla i mig, jag ska hålla mig ifrån dej på lördagen, haha=)

2009-01-03 @ 00:34:40
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

luuugnt. Det blir trevligt:)

2009-01-03 @ 01:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0