Long time, no list

Men Tella hade en att sno ;).

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej. Jag har ingen annan klocka i sovrummet och jag måste alltid veta vad klockan är om jag vaknar.

2. Vem såg dig senast naken?
Borde ju rimligtvis vara Silvio.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Lång, mager, blond och vanlig.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Äldre ;) Förhoppningsvis smalare och rynkfri.

5. Hur var du på dagis?
Full av bus och upptåg.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ingen aning, men hoppas väl på några positiva saker.

7. Har du celluliter?
Ja.

8. Biter du på naglarna?
Ibland, om jag måste jäman till och inte har något tillhygge.

9. Har du något handikapp?
Inget känt.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Jag har två barn.. behöver jag ens utveckla svaret mer än så?

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Tror inget alls tills motsatsen är bevisad.

12. Svär du?
Hela tiden, alldeles för mycket.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Varken eller, är väl som mot de flesta andra.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Inte alls. Så ett kanske. Obotligt hetero, men har inte några mäkliga tankar eller så mot det omvända.

15. Tror du på utomjordingar?
Det borde ju rimligtvis finnas något slags liv någonstans, men hur det yttrar sig vågar jag inte spekulera i.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Ähh.. ohh.. svårt. Sushi. Men jag skulle säkert ångra mig.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Inälvmat. Yuäck. Annars äter jag dte mesta.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Helst inte, men ibland kanske sanningen behöver piffas till lite.. Inga stora saker direkt.

20. Har du kysst en polis?
Ingen som vid det tillfället var polis, sådant kan ju ha ändrats efteråt.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, vad skulle det vara?

22. Har du någonting att dölja?
Njä.. orka

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nyckla, nån sån där tappa-bort-bricka.

24. Är du/har du varit gift?
Nepp

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja, det kan ju hända, jag är vansinnigt tofflig ibland.

26. Kan du laga cyklar?
Aldrig provat, men skulle nog reda ut det.

27. Kan du fixa med bilar?
Jag är väl ett levande bevis på att jag inte kan, men ge mig en bra instruktionsbok och verktyg så ska det nog gå vägen.

28. Brukar du köra om?
Om det är nödvändigt.

29. Kan du baka bröd?
Ja, men med varierande resultat.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja. Vet inte alla det?

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Sex and the city hade varit roligt med alla glomourösa delarna, men jag antar det skulle vara tröttsamt i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0