Pysslig dag

Jag drog ju upp några förstoringar på Victor och tänkte att jag kanske skulle skicka iväg dem också. Mamma fick ju sin när hon lämnade tillbaka Lovisa. För att göra det lite trevligare knåpade jag ihop ett par kort.



När det var klart satt pysselsuget kvar. För ett par år sen började jag med lite julbroderier för att ge bort i julklapp. Två av dem har jag fortfarande kvar, obroderade så jag tänkte fixa till det och ge barnen i julklapp. De lär ju blir superglada.. eller inte, men kanske sen nån gång när de blir äldre. Nåväl, jag hade börjat lite smått på det ena när jag var gravid med Lovisa så jag fortsatte lite på det idag. Mycket kvar att göra dock...

Kvällen har ägnats åt att fira vårt guilds treårsdag. Vi gjorde låglevelkaraktärer och sprang till en arena för att slå lite på varandra. Vägen till arenan var ju minst sagt intressant. Jag dog ungefär 30 gånger, bara för att man är så låg level får man aggro från typ allt som finns runtomkring.

Nu är det sovdags!

Kommentarer
Postat av: Tant Shoppa

Jag vill haaaaaaaa!!!!!!

2009-08-02 @ 22:01:30
Postat av: Emma

Vill ha vad?

2009-08-02 @ 23:22:50
Postat av: Tant Shoppa

sånt fint kort med bild på barnen

2009-08-03 @ 14:19:47
Postat av: Emma

Haha.. det är en utopi. Jag försökte ju ta kort på dem tidigare i somras.. Big mistake.

2009-08-03 @ 15:52:31
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0