Riktigt kass

I ett förvirrat ögonblick härom dagen trodde jag att landstinget hade lyckats göra ett uppsving när man kunde ordna tidsbokningar och sånt via nätet.
Jag har ändrat åsikt. Först tyckte den avdelningen jag fått kallelse ifrån att jag skulle vända mig till en annan avdelning eftersom de har stängt i juli.
Fyller i alla uppgifter igen till den nya avdelningen.
Idag har jag fått meddelande från dem att jag ska ringa på deras telefontider för att boka in en tid som passar.
Jag trodde hela meningen med "Mina vårdkontakter" var att man skulle slippa anpassa sig efter märkliga telefontider man alltid glömmer bort och faktiskt få en lämplig tid.
Icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0