Söndag nu igen

Gårkvällen var väldigt trevlig. Äntligen skulle vi få till det där med att spela Risk. Höll givetvis tummarna lite extra för att vi alla skulle hålla oss friska denna gången.
Vi började med lite middag. Energidepåerna måste ju fyllas på om man ska orka fajtas. Sen var det fullt ös. Tillslut var jag så trött så jag knappt visste vad jag sysslade med så lite diskret sådär började jag låta Martin få hem sitt uppdrag. Trist att inte vinna, men jag hade som uppdrag att erövra 24 länder. Smått hopplöst faktiskt.
Hannah var så fin med sin mage som har växt massvis sen sist vi sågs. Så mysigt. Inte länge kvar nu tills de får sin bebis :).

Victor sov jättebra inatt och bjöd mig på en lång sovmorgon. Inte fel alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0