Stillsam dag

Även idag. Men det är skönt. Orka stressa runt när man inte behöver.
Sen skulle jag slå på stort och kolla på So you think you can dance. Det gick ju ganska bra tills alla kanalerna bara försvann. Det händer ibland, typiskt att det var när jag för en gångs skull skulle kolla på något, jag som aldrig tittar på tv.

Pratade lite med mamma också om när hon ska ha Lovisa, men vi kom nog inte fram till något vettigare än att hon skulle kolla väderleksrapporten. Lovisa måste ju vara hemma den 16e för hon ska till bvc då, vilket hamnade lite mitt i tiden som mamma hade tänkt, men vad tusan det löser sig nog.

Nu insåg jag att klockan har blivit alldeles för mycket så jag ska krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0