Fixelifix

Eftersom Silvio fick en timmes sömn inatt så passade jag på att ta med mig Victor och fixa en massa ärenden medan Silvio fick sova några timmar och Lovisa var på dagis.
Eftersom det är tråkigt att springa runt själv till så vitt skilda områden så rekryterade jag Nina till min ärenderuna, hon nappade genast på ett motionspass.
Så, först ner till stan för att möta upp Nina och sen gå till optikern för att hämta glasögonen.
Efter det skulle jag till Vägverket för att ta kort på mig till mitt nya körkort. Jag och en fotoautomat. Man tog en serie med tre kort, jag körde igenom fyra sånna serier och undrade hur jag har lyckats få två barn ;).
Nåja, nu är det fixat.
På vägen därifrån gick jag förbi Baby& Kids. Jag hade funderat på en lite enklare vagn så att vi har två singelvagnar, det händer ju lite då och då att vi är på olika håll med barnen. Jag hittade vagnen jag sett ut, även till ett billigare pris så jag slog på eftersom det ändå var planerat.

Imorgon kommer Tella och stannar tills på lördag. Det ska bli väldigt trevligt. Lite hjälp med barnen ett par dagar och trevligt umgänge är ju aldrig fel :).

Nu ska jag hämta Lovisa på dagis, köpa mer koksaltsdroppar till Victor och sen röja lite här hemma. Typ låta diskmaskinen och tvättmaskinen jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0