Jag är i fixartagen

2004 (året alltså) tappade jag bort min plånbok en stund, lite lagom efter att jag förlustanmält allt fick jag tillbaka den. Jag skickade då in handlihar för nytt körkort. Kortet var inte godkänt så jag fick nya handlingar. Tog nytt kort och postade allt en fredag efter tömning, åker bort över helgen, kommer tillbaka söndag och ser att postlådan är sprängd... Och folk tycker att Dalbo är ett hemskt område.. prova TC en vända.
Nåja.. sen har min tumme suttit fast stenhårt för det har inte gått att beställa nya handlingar på nätet. Men. Idag samlade jag mina krafter och ringde. Särskilt eftersom mitt körtkort nu har blivit ogiltigt rent datummässigt också.
Det var ganska enkelt, jag kunde fixa det snabbt genom att besöka vägvärket här i stan så fixar de foto och underskrift.

Tjihoo

Eftersom jag snart blir med bil igen kan det ju vara bra att få framföra den på ett lagligt sätt. Brukar bli billigast så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0