Jävla snorunge

En sån råkade jag på i morse när jag skulle åka buss. Totalt nonchalant kille, ca 16-17 år. När jag skulle kliva på med barnvagnen satte han sig på sätet som är vid barnvagnsplatsen. Där stod även en del bagage varpå det var lite trångt att köra in vagnen, men verkligen inga problem om han haft vett att akta på sig. Efter att jag sagt till honom ungefär 3 gånger och sonika körde över hans fötter minst lika många gånger flyttade han ungefär 5 cm på fötterna vilket gjorde att jag precis kunde styra in vagnen utan att parkera den på hans fötter.
Att inte ens försöka underlätta eller ens titta upp eller svara på tilltal eller vafan som helst. Ungjävel. Just honom skulle jag vilja träffa på någon gång om jag sitter i position att anställa folk och han skulle komma på intervju.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du skulle ha gett honom en dansk skalle! ;)

2009-06-13 @ 11:01:22
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Ja fy fan det är lite skrämmande hur nonchiga de kan vara! Igår när vi skulle kliva av tåget var det en kille i 13-årsåldern som rände fram och tillbaka där vi dörrarna och trampade mig på fötterna hela tiden. Inte fan stog han stilla fast jag tittade rakt på honom och sa att "om du står stilla eller tar det lite lugnare så kanske du inte trampar folk på fötterna hela tiden". Nä han och de andra omkring mig bara glodde som om jag var från månen...vadå? Menade jag att han INTE fick trampa på mig??...grr...

2009-06-13 @ 11:15:36
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0