Lite mer att komma med

Precis när jag skrivit inlägget så ringde läkarna och gav lite mer besked.
Det som hade hänt var att shunten hade dragit ihop sig lite, det i kombination med lite proppbildning gjorde ju att det blev ganska omöjligt för lillskrutt med ett vettigt blodflöde.
Så nu har de lyckats utvidga shunten igen och han får en riktig hästkur med propplösande.
De kommer att hålla oss uppdaterade under natten. Vi tänkte försöka få vila lite, han kommer att ligga på intensiven och där har de ju dygnet runtvård på rummet så som anhörig har man givetvis fri besökstid, men man behöver inte vara där.
Efter den här dagen kan vi nog behöva sova lite också, bara för att orka.

Ska se om det går något tittbart på tv nu så kanske Lovisa kan ta och somna här på rummet. Hon behöver ju vara ensam för att somna :).

Kommentarer
Postat av: Nina

Men Emma, herre jissus!! Vilken dag för er! Jag tänker på er häruppe och bara säg till om det är nått ni vill ha hjälp med eller liknande!!



KRAAAM!

2009-06-04 @ 21:01:12
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att de kunde fixa det så snabbt! Hoppas ni får sova ordentligt i natt nu! KRAM!!

2009-06-04 @ 21:07:42
Postat av: Erika

Men usch va hemskt hörrni! Jag tänker på er! Säg till om det är nåt ni vill ha hjälp med. Jag har bil nu så jag kommer på studs. Säg till me om ni vill ha hjälp med lillan, då kommer jag å hämtar henne :) KRAM & PUSS.

2009-06-04 @ 21:41:17
Postat av: Hannah

Blir helt chockad här när jag läser ikapp, ni är verkligen utsatta alltså!! Hoppas allt stabiliserar sig å att ni snart får komma hem igen! Tänker oxå på er! Kramkram

2009-06-05 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0