Onsdag va?

Jag börjar bli lite förvirrad angående veckodagarna, men hoppas att jag lyckades pricka rätt. Idag har vi inte gjort så mycket alls. Victor har sovit ganska mycket. Jag har skitont i vaden efter att jag fick kramp innat. Lovisa har kastat sig handlöst ut för soffan och därmed dragit igång tillhörande gråtkalas.
Förutom det ska jag vara lite experimetell och göra kokt torsk med äggsås till middag.
Att slänga till Lovisa en blodig stek kanske inte är helt lämpligt så jag försöker komma på bra saker som vi alla kan äta. Hon vill ju inte längre äta burkmat. Det är väl visserligen sunt, men sätter mina matlagningsskills på prov. Så länge hon får äta samma mat som oss och tillsammans med oss är hon nöjd och matglad.

Kommentarer
Postat av: Tella

Perfekt om hon äter samma mat som ni ju. Billigare än burkmat :)

Så får du ju köksövning också...och Lovisa får samma matrutiner som ni.

2009-06-03 @ 19:10:38
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä, vi får samma matrutiner som Lovisa ;)

2009-06-03 @ 23:27:51
Postat av: Anonym

Ja det kan väl kanske vara en fördel ;) så ni inte äter frukost klockan 13 och middag klockan 03 hehe

2009-06-04 @ 05:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0