Soffliggare

Ja, det är vi nog i dubbel bemärkelse. Det blir inget röstande för oss idag då vi inte riktigt tänkte på det i hasten. Sen var det måånga timmar på soffan igår innan Lovisa äntligen somnade inne på vårt rum.
Inatt skojade hon till det med att bajsa och kränga av sig det mesta av blöjan.

Victor ska bli av med dränaget idag. Skönt. Han kommer dock få stanna på intensiven till imorgon minst. Lilla pluttas. Han är ganska medtagen fortfarande, men visar ändå upp lite av sina skills. Han protesterar när han blir hungrig och har försökt sätta sig upp i sängen. Det känns ju ändå som lite sundhetstecken. Men han är fortfarande lite svår att få kontakt med och så. Han försökte fokuser igår på mig när han hörde mig prata och han försökte le lite mot Silvio idag.
Läkaren berättade att de har befarat hjärnskador eftersom har var väldigt illa däran när han kom till akuten i Växjö, men röntgen visar inte något sådant. Lite småskador är det och har släppt lite blodproppsmaterail, men det bör inte vara något som påverkar honom.
Jag hoppas.

Senaste nätterna har jag fått sova mer än vanligt, men är ändå helt slut. Det är väldigt påfrestande med allt kring Victor. Alla tusen tankar som snurrar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas verkligen det inte är nått som sätter sig efter detta, att han kommer tillbaka utan men... Tänker på er!

KRAM!

2009-06-07 @ 15:55:38
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0