Trevlig eftermiddag.. och ja, jag är en barnrumpa ;)

Jo, några golv och taper blev aldrig valda för de hade inte öppet idag såd et får bli morgondagens bekymmer. Brevet till svärfar kom dock iväg.
Sen hämtade vi Lovisa på dagis och gick ner på stan för att träffa Natha och Thilda med lille Theo. Det blev en lång och trevlig fika på Askelyckan.
Sen var det sommar.. och då kommer det ju sånna där som ska spela nån slags indianmusik. Och det kan ju kanske vara trevligt, men de drar på ashög volym på något förinspelat trams så trots att vi satt en bra bit ifrån dem fick vi nästan skrika till varandra för att kunna prata och Victor blev väldigt ledsen.
Typiskt. Sen skulle jag leta efter en kortärmat kofta typ.. det gick inte så bra så letningen fortsätter imorgon. Silvio blev dock ett par hattar rikare. Gotta love H&M :D.

Sen bar det av hemåt. Väl inne i trapphuset har nåt jäkla kioskmongo låst fast sin cykel där vi brukar ha barnvagnen. Intelligent? Inte direkt.. det är ju knappast en nyhet att vi har vagnen stående där eftersom den är för stor för att baxa in i något förråd. Nåväl.. cykeln satt fast med sånt där långt lås så jag hivade iväg den lite extra oförsiktigt och släppte ur all luft ut framhjulet. Gud så barnsligt.. men allltså.. det finns plats i cykelförråden osv.. Det där var bara idiotiskt och jag var less och hade lågt blodsocker.
Men hämn är ju så roligt..

Kommentarer
Postat av: Nina

Din stil;) Träffas imorgon?

2009-06-16 @ 20:44:13
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Vi får väl hoppas på att cykelägaren inte hämnas på vagnen...

2009-06-16 @ 21:15:01
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Om det är den grannen jag tror så blir det nog ingen hämnd.. men man vet aldrig..



Nina: Sorry, uppbokad imorgon :/

2009-06-16 @ 21:30:04
Postat av: Nina

MEH! Torsdag då?

2009-06-16 @ 21:34:50
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Emma

Torsdag skas det bara en sväng till läkaren så då är det lugnt.. tror jag skulle dit 11

2009-06-16 @ 21:41:25
Postat av: Nina

Kanoners!!!

2009-06-16 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0