Trots finfint väder

Det blir lite inomhuspyssel först. Hallen alltså. Alla former av skräp belamrar hallen. Massa glas, burkar, papper och sånt som ska ner till återvinningen. Det ska jag genast ta tag i.
Sen köpte jag äntligen krokar igår att hänga i hallen så de ska jag skruva upp också. Hatthyllan är ju smått överbelastad så jag köpte lite kråkar att hänga kläder på. Tyvärr fanns det bara 7 krokar kvar, men det ska nog gå att få till snyggt ändå.

Och sen tänkte jag få tummen ur och sy den där gardinen till Lovisas rum. Jag köpte tyg för typ ett år sen, men har ännu inte orkat sy. Snacka om lat, men hennes rum behöver verkligen bli lite mysigt.

Och sist, men inte minst måste vi v'älja tapeter och golv till lägenheten. Vi kommer ju att få behålla golvet i Lovisas rum och vardagsrummen i övrigt blir det nytt golv och sen blir det nya tapeter överallt. Så lite ändringar där också. Vill nog ha samma i vardagsrummet som vi har nu då det blev vilsamt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0