Åh, men åh

Efter att vi varit hos läkaren skulle jag ta ut en 100-lapp så att vi kunde ta en fika.
Den pengen såg jag aldrig igen. Jag antar att jag glömde ta den från automaten. Så jäkla typiskt. Och ännu en sak som händer för att jag är alldeles för trött för mitt eget bästa.

Annars gick det bra hos läkaren. Vi ska nu göra lite färre besök och även ha hemsjukvården lite mer sällan. Allt ser ju bra ut nu och det enda vi har koll på är ju syresättningen. Allt annat är ju bara att kolla så han växer ordentligt.
Vi tog även upp problemen med maten. Eller vår egen reflektion. Han blir ju så fruktansvärt hård i magen och Laktulosen gör ju det hela lite bättre, men för att det ska underlätta behövs ganska stora doser och då blir istället resultatet att allt rinner rakt igenom.
Men nu ska vi börja med lite vanlig ersättning och fasa över till det istället. Vi hoppas ju såklart att det ger det resultatet vi önskar :). En gladare bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0