Helt otroligt

Halva dagen har gått och jag har inte ens blivit irriterad på något idag. Jag kanske mest är trött och avtrubbad. En liten Victor tyckte inte att vi förtjänade någon sömn.
Och genast krånglar min mage igen för att jag sov dåligt. Jag kanske borde kolla upp det där någon gång. Man samtidigt känner jag mig in te tillräcklgit sjuk. Dock börjar jag bli smått less på att så lätt bli illamående för ingenting. Typ dålig sömn, ätit dåligt, stressat lite osv osv. Visst det är ju en piss i havet jämfört med gravidillamående, men ändå lite irriterad. Det är jobbigt att jag inte kan stiga upp tidig tpå morgonen för då totalkraschar magen. Jag måste äta frukost det första jag gör när jag stiger upp annars spyr jag.
Helt galet alltså.. och såhär har jag varit i typ 15 år. Oj, vad länge. Borde nog kollas upp ja.

Men nu ska jag piffa till mig lite inför att gå ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0